Koleksi Baju Kot/Blazer,Tuxedo & Casual Vest.

Jualan secara borong juga ada kalau nak.Nak beli guni/nak beli per helai dengan kuantiti yang banyak pun boleh.Janggutmenz Bundle juga sedia membekal kepada sekolah2,agensi2 kerajaan,swasta,kolej dll yg mahukan penjimatan harga.Servis sampai ke tempat anda.Boleh call anytime 012-6212582 Presiden Eksekutif Bahagian Jualan.



      
Sample BDB1 Hitam
Harga : RM 35.00
Sample BSB4 Hitam
Harga : RM 35.00

      
Sample BSB3 Hitam
Harga: RM 35.00
Sample BDB2 Hitam
Harga: RM 35.00

       
Sample BSB2 Biru
Harga: RM 35.00
Sample BDB1 Dark Blue
Harga: RM 35.00

       
Sample BSB2 Dark Blue
Harga: RM 3500
Sample BSBL Hitam Berjalur
Harga: RM 35.00

       
Sample BSBK Berkotak
Harga: RM 18.90
Sample BSB2 Putih & Cream
Harga: RM 18.90

       
Sample BSB2 Yellow,Maroon,Pink
Harga: RM 18.90
Sample BSB2 Grey
Harga: RM 18.90

       
Sample BDB1 Berkotak
Harga: RM 18.90
Sample TuxedoSB1 Labuh Belakang
Harga: RM 65.90 

       
Sample TuxedoSB1 Standard
Harga: RM 55.90
Sample Vest 1
Harga: RM 10.90

       
Sample Vest 2
Harga: RM 10.90
Sample Vest 3
Harga: RM 10.90

       
Sample Vest 4
Harga: RM 10.90
Sample Vest 5
Harga: RM 10.90






                                     
      Booking Now..!!
     Only RM 35.00 net. 


11 comments:

Anonymous said...

lokasi kedai mna bro
0129631832 fadzli

azraai al-jamalullail said...

blazer yang hitam last skali dlm list itu ada x? pada bahagian booking now tu? untuk org berbadan agak gempal seperti saya iaitu XXL?
kalau ada saya nak order dann beli.

Sample TuxedoSB1 Labuh Belakang ada XXL? saya memiliki lilit pinggang (44 inci).kalau ada saya hendak order rasanya..

call saya di 0176884043 (azraai) kalau ada ye..tq:)

azraai al-jamalullail said...

ok..haha cepat reply ye..kalo sy nak angkat bsb3 tu bulan hujung bulan ni bole? warna hitam untuk XXL la..? and brapa kosnye?

leather jacket saiz besar tiada?

Anonymous said...

ok cun...hujung bulan ni saya na order satu bsb3 warna hitam xxl...confirm..brapa ye kosnye? na buat preparation n na bank in ke cmne?

btw vest smple 5 for big size ade x ? yg warna grey tu?coz die matching ngan macm2 color baju kan

Unknown said...

Nak pos ke mana.? Baju tu cuma RM55 x tmasuk pos.

Vest tu tiada big size.

Jaket kulit tu RM 90 x tmasuk pos.

Emperor Victor said...

Hi I would like to have a piece of BSB3 Hitam, is that available?

Anonymous said...

saya nak beli yang Sample BDB2 Hitam yang berharga RM35,kalau pos berapa ringgit,ada tak saiz M,saya berminat untuk membeli

Unknown said...

Salam,
Saya nak beli bsb2 warna grey satu.. Brp saya perlu tambah utk kos penghantaran ke sarawak. Pm saya 016-4219930-aziz.tq

Dr_Syazwan said...

salam.. ada vest jeans tak? saiz M..

kalau ada. bgtu sy ye..

sent gmbr dan harga sekali kat email nih..

syazwan.aris@yahoo.com

Unknown said...

salam bang..saya nak tuxedo labuh tu...macam mana nak pos ya

afiey said...

salam bro..ada blazer wanita x? nak beli..